Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

Wyzwanie #6 - Zygzakiem

Witajcie! Dziś święto naszych Dziadków - czy pamiętaliście o złożeniu życzeń? Dziś również pora na kolejne wyzwanie. Tym razem przygotowała je Frezja.


Oto, co mówi o sobie: 

"Witam! Kilka słów o mnie?
Myślę, że najwięcej o mnie mówią moje prace..
Staromodne, nieśmiałe i romantyczne...miejscami surowe...miejscami kwiatowe..
można na nich polegać w każdej sytuacji :D
a poprzez częste użycie- strzępia się i widać na nich ślady czasu...:D"

Frezja zaproponowała, aby w pracy zawrzeć motyw zygzaka - może być narysowany,przeszyty,wydrapany, wydarty, jak tylko przyjdzie komu do głowy.

Oto praca Frezji : 



Gościem specjalnym jest dzisiaj Peninia
" Witam serdecznie i dziękuję za zaproszenie. 
Mam na imię Małgorzata w świecie blogowym tworzę pod nickiem- Peninia.
Jestem pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i projektowania.Uwielbiam podróże, miejsca z duszą i klimatem. Moja przygoda z scrapbookingiem rozpoczęła się w 2009 roku.
Lubię tworzyć zwłaszcza -kartki i notesy oraz małe formy ( ATC, mini albumy,tagi ,MOO,Inchies itp)
Staram się dużo eksperymentować i próbować sił w nowych technikach. W każdej z moich prac zamykam magiczną cząstkę siebie...swoich przeżyć i myśli.Uwielbiam gdy w pracach znajduje się z dużo warstw papieru, przeszycia, przetarcia, przedarcia,koronki i kwiaty.
W listopadzie powstała kolekcja moich papierów Winter Time. Projektuję dla kilku sklepów.
.
Jakiś czas temu do mojej pasji tworzenia z papieru dołączyło jeszcze szycie. Szyję ozdoby do domów, zawieszki, anioły, kotki itp. Łączę papier i tkaniny,dodatkowo również maluję.
"To właśnie dzięki tworzeniu mam swój mały słodki kawałek nieba..."
 Tworzeni,malowanie i projektowanie to moja pasja, pasja która stała się również moją przygodą i cząstką mojego życia,wciągnęła mnie na całego, tak że każdą wolną chwilę poświęcam na twórcze działanie."

Peninia przygotowała wspaniałą pracę na dzisiejsze wyzwanie:





A oto nasze propozycje: 

Maggie



Aka


Rosse5



 Mamy nadzieję, że Was zainspirowałyśmy:) Czekamy na Wasze pomysły! 
Tym razem mamy dla Was niespodziankę - wśród osób które zgłoszą swoją pracę wylosujemy szczęśliwca, który otrzyma upominek, przygotowany przez naszego Gościa Specjalnego - Peninię. A co to będzie - niech to pozostanie na razie tajemnicą:)

Aby jednak móc wziąć udział w losowaniu pamiętajcie, że zgodnie z regulaminem 
jedna osoba zgłasza tylko jedną pracę.

Prace można zamieszczać do 5 lutego. Wyniki ogłosimy w tym samym tygodniu w sobotę.

Życzymy dobrej i twórczej zabawy:)