Obserwatorzy

wtorek, 28 czerwca 2016

wyzwanie #84 PAMIĄTKA, PAMIĘTAJ, REMEMBER:)

Witajcie
W ten letni dzień przychodzę do Was  z wytycznymi do nowego naszego wyzwania:)
Lato to czas zawierania nowych znajomości, zdjęć wspomnień..
dlatego nasze nowe wyzwanie brzmi:
PAMIĄTKA, PAMIĘTAJ, REMEMBER


Wytyczne do naszego wyzwania podała


Mam na imię Małgorzata, w blogowym świecie znana jako Yagoshka.
Jestem papieromaniaczką, uwielbiam wszelkie media i kocham tworzyć.
Wykonuję głównie kartki okolicznościowe, albumy, pudełka.
Lubię zarówno proste formy jak i niebanalne połączenia materiałów, stylów czy dodatków. Zapraszam serdecznie na mojego bloga yagoshkaart.blogspot.com
A to moja interpretacja tematu wyzwania.

A teraz chcę Wam przedstawić wyjątkowego GOŚCIA SPECJALNEGO
to Małgorzata  Gomółka:)
Witajcie, bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość gościnnego występu na blogu 
123 scrapujTy.
Jest mi ogromnie miło, że choć przez moment mogę stanąć w szeregach 
 tak utalentowanych osób. Mam na imię Małgorzata. 
Swojego bloga prowadzę od kilku lat, z mniejszym lub większym zaangażowaniem
Moje życie kręci się w koło wielu różnych zajęć i technik,
na które poświęcam swój cały wolny czas:)
Nie potrafię usiedzieć na miejscu - zawsze muszę się czymś zajmować,
czy to robieniem kartek, malowaniem czy decoupage.
Moje zamiłowanie do papieru i wszelkiego rodzaju preparatów i farb
trwa w zasadzie od najmłodszych lat.
Z zawodu jestem plastykiem, a grafika to moja praca i pasja.
Oprócz tworzenia własnych prac ze swoimi grafikami od kilku lat 
dzielę się swoją pasją z Wami tworząc projekty tekturek i stempli dla Crafty Moly.
.Uwielbiam kwiaty, zabawę kolorem.
Moje prace są różne tak jak ja, bo cały czas szukam siebie :)

MOJE PRACE DECOUPAGEOWE

MOJE PRACE SCRAPOWE



Na dzisiejsze wyzwanie przygotowałam kartkę- "Na pamiątkę".
Użyłam mgiełek, szablonów i ręcznie robionych kwiatów z papieru .


A teraz czas na inspiracje DT:

ANIAS- blejtram mix mediowy z napisem REMEMBER

KARTELUSZKOWO - tryptyk tagowy z pamiątkowymi zdjęciami

MAGGIE - album na zdjęcia i drobne pamiątki

ARTIZA - ślubny exploding box na pamiątkę tego pięknego dnia

Na przygotowanie prac zgodnie z wytycznymi naszego wyzwania
 i w oparciu o nasz regulamin macie czas do 19.07.2016. 
Na nasze wyzwania zgłaszacie tylko jedną pracę!

Nie możemy się doczekać WASZYCH dzieł...:)

Artiza